Način plačila, dostava in vračilo

Načini plačila in dostava

Naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje v roku dveh delovnih dni od oddaje naročila. V primeru plačila po predračunu so izdelki poslani šele po plačilu predračuna. Predračun je potrebno plačati v roku 8 dni, drugače se naročilo stornira. Kupec prejme na elektronski naslov obvestilo, da je bilo blago plačano in da bodo naročeni izdelki poslani v roku dveh delovnih dni. Če Carso ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na zalogi, bo o tem kupca obvestila v roku dveh delovnih dni. V primeru plačila s plačilnimi karticami bodo naročeni izdelki odposlani po prejetem plačilu.

Naročeni izdelki bodo dostavljeni s kurirsko službo. Stroški dostave in prevzema se obračunajo po ceniku dostave, ki je določena s strani Carsa. Stranka se lahko odloči za prevzem pošiljke na Petrol pick-up lokacijah. V tem primeru bo Petrol stranki obračunal storitev vročanja paketov in obdelave odkupnine.

Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.

Če Carso pravočasno odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

Načini plačila

Pošiljko ob prevzemu plačate našemu kurirju.

Strošek dostave:

  • Strošek dostave znaša 3,45 €.
  • Pri naročilu v vrednosti 30 € ali več, vam stroškov poštnine ne zaračunamo.

Vaš paket vam bo na želeni naslov dostavil kurir DPD v roku 4 delovnih dni. Dostava poteka vsak delavnik do 15h, zato vas prosimo, da nam zaupate naslov, kjer ste v tem času najlažje dosegljivi (lahko tudi službeni naslov). Stroški dostave in prevzema se obračunajo po ceniku dostave, ki je določena s strani Carsa. Stranka se lahko odloči za prevzem pošiljke na Petrol pick-up lokacijah. V tem primeru bo Petrol stranki obračunal storitev vročanja paketov in obdelave odkupnine.

Dostava je mogoča tudi izven Slovenije in se obračuna glede na težo in na kraj dostave, le to vam sporočimo po prejetem naročilu.

Vračilo in reklamacija blaga

Vsa sprejeta in nepreklicana naročila se obravnavajo kot nepreklicana in jih bo ponudnik poslal na naročnikov naslov naveden v spletni trgovini.

Zaradi svoje narave, izdelki, naročeni prek portala Carso, niso primerni za vračilo skladno s 43. č členom Zakona o varstvu potrošnikov. To določilo se ne uporablja v primerih napake ali dostave napačnih izdelkov.

Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), stranka kontaktira Carso na enega od navedenih kontaktov (telefon ali e-pošta) in Carso bo uredil prevzem ter nadomestilo izdelkov z ustreznimi, na stroške Carsa. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti in nepoškodovani embalaži.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti Carso v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej Carso v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico. Carso ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen.

Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri prodajalcu, tako da kontaktira podjetje Carso na brezplačno telefonsko številko 080 64 37 ali preko e-maila info@carsopharm.com. Takšen paket je potrebno vrniti k prodajalcu po navodilih, ki jih predhodno prejme od podjetja Carso. Stroške vračila nosi podjetje. Carso bo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in na željo Carsa omogočiti pregled izdelka.

Potrošnik ali kupec, ki je Carso pravočasno in pravilno obvestil o napaki, ima pravico od le-te v dveh letih od oddaje obvestila o napaki zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od Carsa zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.